Inflyttad i Arboga!

Nu har jag flyttat in i lägenheten och fått iordning lite. T har dragit hemmåt för en timme sedan och jag saknar honom. Det känns konstigt att bo ensam, det var typ över ett år sen jag gjorde det sist. Jag hoppas på att det ska gå bra och att jag kommer kunna sova några timmar i natt. Imorgon ska jag ta och frotsätta packa upp mina saker och försöka organiskera allting som bör göras med alla saker och möblering.

Mirakel trivs här i lägenheten, han går runt på upptäcktsvärd. Ibland mjauar han lite, men han ropar efter dem andra katterna som T har, men dem är ju kvar i Åsarp, det kommer nog ta ett tag för honom att förstå att dem inte är här. Mirakel är lite ledsen och rastlös. Hör nu att han leker i en tom flyttlåda, det är hans favvo leksak =)

Ni får ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul! Hoppas du kommer trivas riktigt bra.



sv:Prova köra igenom med ättika alternativt salt.

Salt har du kanske hemma, isåfall, häll i några matskedar salt i vattnet och låter det köra igenom. Ta sedan bara vatten och kör några gånger till, tills vattnet är klart.



Hoppas du får ditt kaffe snart, även om det kanske inte blev morgonkaffe idag.



Kram

2011-03-04 @ 14:00:15
URL: http://insaniac-sanna.blogspot.com
Postat av: Yuna

Hoppas du kommer att trivas i Arboga.

Får komma och hälsa på dig någon dag!



Love you angelsis.

kram

2011-03-07 @ 16:59:19
URL: http://canyouseethepanic.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner