Jag fick en utmaning...

Jag fick en utmaning av TjockKatt . Man får en utmaning av en person, som man länkar, och sedan när man svarat på frågorna så skickar man dom vidare till tre personer.

3 TV-program jag kollar på
: Jag tittar inte på TV längre.

3 saker jag gjort idag
: Jag har vaknat, druckit kaffe och rökt.


3 saker jag längtar efter: Skapa ett företag, sommaren och mina syskon.


3 saker på min önskelista: Sluta med mina mediciner, må bra på riktigt, skaffa mig någonting meningsfullt för mig själv och andra.

3 saker att hata: Hatar och hatar...jag vill mer använda orden inte tycker om. Just nu tycker jag inte ovisshet och väntan.

3 måsten för en hårdrockare
: Jag är inte en hårdrockare, men det jag skulle tippa på är musik, öl och leva livet. Jag är sökert helt ute och cyklar, men jag har ingen anning.

I slutet av utmaningen skulle man välja tre personer att skicka vidare utmaningen till, och då väljer jag Jenny , Steffie och JJ .


Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe vilka onödiga frågor xD

2011-01-08 @ 14:39:11
URL: http://jennybrostrom.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner