Energikälla efterlyses...

Livet är inte alltid lätt att leva, det kommer alltid massa skit som förstör livet. Jag vill leva och må bra, men då ska alltid massa skit uppstå, jag hamnar lätt i kriser och våndas över krisen länge. Jag måste finna energi, jag känner mig helt tömd. Hur jag ska finna energi, vet jag inte alls hur det ska gå till. Jag vet bara att jag måste få en urladdning och laddas på nytt. Nu låter det nästan som att jag skulle vara en robot, men det är inte så jag menar. Jag menar min energi att orka fortsätta kämpa för mitt liv, vilka kriser jag än hamnar i.

Jag känner mig väldigt förvirrad över hur allting är nu. Jag flyttade hit till min morbror och fick ett lyckorus inom mig, som nu mer övergått till stora problem. Problem som jag vänder upp och ner på, ut och in, men jag kan inte finna någon lösning. Jag står framför två val just nu, som tynger mig hårt. Jag kommer inte berätta för er just nu vad det handlar om. Det ena valet är skrämmande men samtidigt väldigt lockade, det andra valet är kaos men samtidigt väldigt lockade. Det känns som att välja mellan skit eller bajs.

Jag försöker hitta lösningar på dessa val och fundera på vilket val som passar mig bäst, men jag kommer inte fram till någonting.

Ni förstår säkert inte så mkt av detta inlägg, men det är lite det som är meningen.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner