Dag 2 – Min första kärlek

Min första kärlek var en kille på kolla i Trosa, där jag befann mig 3 sommrar som barn. Ett kollo för problem barn, då föräldrarna ville ha avlastning från barnen i 3 veckor. Där fanns en kille i samma hus som jag bodde i. Hans namn började på S. Jag älskade honom för att hans ögon var som havet och hans mun så röd. Vi blev ihop där på kollot och hade det riktigt roligt. Vi dansade när kollot anordnade disco, vi dansade tryckare. Jag var inte så gammal då och minns att tryckare var ett av de pinsamaste man kunde göra med en kille, men endå så lockade. vi var ihop efter kollot också. Jag bjöd hem honom och han tyckte att det var roligare att bråka med min syster än vad det var att vara med mig. Jag blev ledsen och strax efter hans besök gjorde jag slut. Vi var tillsammans i drygt 2 veckor och då ansåg jag att 2 veckor var lika långt som månader.

Åshorn, Trosa, kollo


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad sött. :) Kärlek var så lätt när man var liten.

2011-01-10 @ 10:23:47
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Simon hette han väl? :P

2011-01-27 @ 11:13:27
URL: http://jennybrostrom.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner