Dag 1 – Presentera mig själv

Då börjar jag med listor som andra bloggare kör med.

Jag heter Hellie och är 22 år, bor i en liten by utanför Falköping. Jag flyttade hit i Nov om jag inte minns fel. Jag bor med min morbror och katter.
Jag har haft en strulig uppväxt med misshandel inom familjen, jag har flyttat runt mellan familjehem och behandlingshem under många år. Nu mår jag skapligt bra och funkar i vardagen.
Hellie är inte det namnet som mamma gav mig när jag föddes, jag fick namnet Jessica, men byte för snart 2 år sedan till Hellie, vilket jag ångrar mkt idag.
Jag har inte gått ut gymnasiet, har läst olika kurser nu i 7 år utan att egentligen komma någonstans med utbildningen.
Jag har 6 syskon som alla är yngre än mig. Mamma och pappa gick skilda vägar 1990. Pappa bor någonstans i STHLM, där han har en fru, han fick en dotter med henne för 14 år sedan. Det är min syster.
Mamma bor i Eskilstuna, men mina två systrar.

Denna lilla text får presentera mig, inte för att det säger så mkt men jag har så svårt att skriva någonting vettigt om mig själv.


Jag, fotokväll, 2009,


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner