Dag 2 – Min hatlåt

Jag har många hatlåtar, allt för många. Den låten som jag hatar mest av alla är en låt som gör mig så jävla arg. Jag vill att låten ska försvinna, helst aldrig ha existerat. första gången jag hörde låten var på krogen för något år sedan, jag var full, dansade och var hög av lycka. Sen spelar dem låten och jag fattar ingenting, varför förstöra allt med denna skit låt, den är ju hemsk, hur kan folk dansa och ha roligt till denna? Jag var på krogen många gånger efter det också och varje jävla gång skulle dem självklart spela låten och jag slutade sen gå på krogen. Jag lägger inte ut massa pengar på att ha roligt om dem ska förstöra allt med en jävla låt, som borde förbjudas!!

Låten jag skriver om är Alla som inte dansar är våldtäcksmän....


Kommentarer
Postat av: JJ - Drunk on Morphine

Jag ta mig fan hatar den där jävla låten. Man ser liksom... rött.

2011-04-21 @ 21:02:45
URL: http://drunkonmorphine.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner