Terapi dags

Om drygt en timme ska jag gå till bussen och sedan hoppa på tåget till Strängnäs. Jag ska på terapi hos min Psykolog idag, jag har inte träffat henne på över ett halvår. Det ska bli spännande att träffa henne igen. Det ska även bli skönt att få prata av sig lite igen, det behövs verkligen efter allt som har hänt under detta halvår. Jag hoppas bara att jag kan prata om saker, jag har inte pratat med någon på länge nu och då blir det lätt så att jag blir nollställd när jag ska prata om saker igen. Det får inte hända, jag känner ett sånt stort behov av att snacka ut.

Nu ska jag ta och göra närvarouppgifterna till skolan och sedan betala lite räkningar..suck!

Strängsnäs, fint, vackert


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

du får skriva ner punkter annars, så du inte glömmer nåt...

2010-09-17 @ 14:36:52
URL: http://donkens.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner