Planering

De senaste dagarna har det inte hänt så mkt, Jenny och jag har fixat kartonger. Jag har fixat med uppsägningar och planerat flytten. Den 22 nov, så åker jag,Jenny och mirakel hem till vår morbror. Där ska vi vara några dagar för att Mirakel ska vänja sig vid den nya miljön och de nya katterna. Sen åker jag och min morbror hit och packar in allt i en flyttbuss och städar lägenheten..
Det som kommer hända de närmaste dagarna är att packa och sortera mina saker. Sälja kursböcker. Det är ganska mkt jag måste fixa med och jag har inte börjat än, jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja i. antagligen att sortera mina saker. Jag måste också umgås mkt med mamma och Liina nu, jag vet inte när jag får se dem igen efter flytten. Antagligen måste jag åka ganska mkt till E-tuna för att fixa det sista med lägenheten och bostadsbolaget.

Flytt,packa,resa,planera


Kommentarer
Postat av: Angelica

Var ska du flytta? :)

2010-10-29 @ 14:15:00
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner