Idioter till läkare

Jag fick ingen pencillin på vårdcentralen igår. Läkaren sa att mina långvariga förskylningar beror på att jag röker. Han var sjukt otrevligt och oproffisionell. När Jenny var på vårdcentralen för några veckor sedan med sin ögoninflammation sa dem att det berode på att jag hade katt. Det känns som att dem inte kan saker. Jag har ont i magen och söker läkare, läkaren frågar om jag har en bil och jag svarar ja, han säger då att jag bör sälja bilden för att sluta att ha ont i magen. Det är ungefär den stilen som dem kör med på vårdcentralen här...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller absolut med dig. Om man tillexempel ringer sjukvårdsupplysningen så säger de oftast alltid: "Vänta ett par dagar och har det inte gått över så ta kontakt med vårdcentralen."

Vården känns ofta ganska oprofessionell, men det beror väl också på läkare... antar jag.



Sv:

Tack! Det känns bra att få tjäna lite egna pengar och äntligen få lite mer pengar att röra sig med :)

Kram.

2010-10-07 @ 16:03:14
URL: http://insaniac-sanna.blogspot.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

crazy!

2010-10-07 @ 16:28:54
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner