Sprallig men orolig

Igår fick jag ett mail av hyresvärden och 2:an som jag kollade på är bokad för mig. Men hon tyckte att jag hade för liten inkomst. Så jag fick maila tillbaka och förklara om bostadstillägg och sånt. Så jag sitter på nålar och är nervös. Jag hoppas att hon mailar snart och ger mig ett positivt svar, men det känns mer som att det kommer bli negativt. Jag avskyr sånahär väntetider, dem tär på mig och jag känner mig sprallig men samtidigt väldigt orolig.

Idag fick jag min kalender som jag designat själv och jag är enormt glad över den, men lite besviken eftersom att det inte finns några födelsedagar skrivna i den. Jag satt i 1 timme och skrev in dem. Jag ska ta och maila företaget.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner