Skura golv på bara knän

Idag har jag och Jenny vart och handlat massor med mat. Vi har också städat hela rummet, suttit på knäna och skrubbat golven med rottborste, fy fan! Vi blev typ klara för någon timme sen, så nu kommer den härliga belöningen. Vi har bädat sängen med nytvättade sängkläder och så har jag durchat. Så jag kommer njuta som fisken i vattnet inatt, jag blir lite smått galen av en nybäddad säng. Det är så härligt, luktar så gott och jag är ren. Det är bland det bästa jag vet, jag kommer rulla runt i sängen och skratta för mig själv och bara njuta av känslan.

Imorgon kommer förmodligen moffa (morfar) hit, det kommer bli trevligt att träffa honom igen. Har nog inte träffat honom på över 1 år, han bor ju på Gotland och det är ju inte ofta han kommer till fastlandet eller att man själv åker dit.

 


Kommentarer
Postat av: simone

hajaj låter jobbigt :) Har du ingen golvmopp..?

2010-05-25 @ 14:31:24
URL: http://fattybom.se

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner