Mini uppdatering

Idag är det 2 dagar kvar tills jag hämtar min nycklar till lägenheten! Det ska bli skönt att få dem i handen och veta att den är min. Men jag kommer behöva dela lägenheten med renoverings snubbar under en veckas tid, det är dock inte så roligt, då jag vill flytta in, göra iordning och bara njuta av lägenheten. Men om det måste renoveras, så får jag stå ut med det, det blir mkt finare när det är klart och att det är jag själv som valt tapeter och golv. Jag hoppas bara att Eskilstuna kommunfastigheter har några roliga och snygga tapeter att välja mellan.

Igår var det Eurovison song contest, vi kollade på det. Jag tyckte att många låtar var bra, men min favorit var Danmarks bidrag. Men jag tycker att Tyskland förtjännade att vinna, iallfall hon som framförde deras bidrag. Den unga 19-åriga tjejen Lena, första gången hon stog på scen. Hennes låt var väldigt bra och speciell, den stod ut. Jag älskar sådan musik och hennes röst är helt fantastisk. För 1 månad sen var hon en "Nobody", det kan man inte tro när hon uppträdde. Hennes scen närvaro var 100% och hela framträdandet detsamma.

Idag är det Mors dag, här hemma blir det jordgubbstårta, godis och läsk. Det kommer nog bli trevligt får jag hoppas.

Jag vet inte hur mkt jag kommer uppdatera min blogg framöver. Robin kommer ta med sig datorn hem till Örebro idag och då har jag nämligen ingen dator. Jag kan låna mammas dator om jag har tur vill säga, Liina brukar titta på spöket Laban hela dagarna och blir hysterisk om jag skulle fråga om jag får sitta vid datorn. Annars så kommer jag ha tillgång till dator från och med den 5 juni.

Grattis mamma på Mors dag!


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner