Lite blandat

Flyttfirman hoppade jag över, jag hade visst missförstått deras priser. Så jag får snällt hyra en lastbil, som min gamla KP kanske kommer köra. Det beror ju på om hon får barnvakt, annars blir allting skit igen.

Igår kom Liina hem ifrån sin pappa och hon var på bra humör och det var skönt. Vi lekte affär och vi alla satt i mammas säng. Det blev som en liten tjejkväll, det var bara Emelie som fattades. Då hade vi vart alla mammas döttrar och mamma i en liten säng. Det hade vart grymt mysigt.

Igår tittade jag och Jenny på Bella och Tyra show, hahahaha!! Jag tyckte att Kissie gjorde bort sig totalt, hon var dryg och kaxig och ville verkligen mucka bråk. Hon beteede sig helt jävla omoget. Om jag var den som höll i det hela så hade jag kastat ut henne och hon hade inte fått några pengar. Jag tycker att det hör till att man beteer sig vettigt, visst hon hatade både Bella och Tyra. Men att sitta och snurra på stolen och dryga..fy fan. Hon kunde ju försöka vara vuxen och hålla in sitt bullshit. Sånna människor som henne vill man inte ha i sin omgivning. Jag har allt för många gånger haft med såna personer att göra och då har allting bara gått åt helvete, jag klarar inte av personer som ljuger och är elak mot allt och alla.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag har en tävling på bloggen nu, Det är nämligen 400:e inlägget.... du borde vara med. Man kan vinna mina två diktböcker ^^

2010-05-15 @ 14:06:53
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner