Jag saknar min syrra!

Jenny åkte för några timmar sen till sin kille i Örebro. Jag måste erkänna att jag saknar min syster redan, det är så tomt och tyst utan henne här i rummet. Det kommer kännas konstigt att få sova själv i sängen inatt. Nästan lite läskigt, men ändå skönt. Jag har vant mig med att sova brevid henne nu, men det ska nog gå bra. Jenny kommer ju hem på söndag, dagarna kommer säkert gå fort. På fredag åker Liina till sin pappa och då kommer säkert mamma tjata på mig att vi ska spela kort eller monopol. Jag avskyr att spela kort,men jag kommer inte ha så mkt för mig så jag kommer nog spela med henne.

Sitter just nu och tittar på TV. Det är det danska polisserien som går på 3:an, serien är väldigt intressant. Jag ska titta NCIS efter poliserien och sen blir det att nanna kudden.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner