Gnäll

Idag ska jag och Jenny in till stan för att hon ska göra några ärenden. Så jag följer med in, ska till apoteket och hämta ut mina två burkar med Concerta innan mitt frikort går ut.

Imorgon fyller jag 22 år och jag hoppas att det blir en bra dag. Jag ska försöka köpa en smörgåstårta idag, så att vi kan fira mig lite imorgon. Sen funderar jag på att köpa någonting fint till mig själv idag. Men jag kommer förmodligen inte köpa någonting då jag nu har brist på pengar. Jag köpte ju mobilen som present till mig själv, men jag är redan trött på den och vill nu köpa någoting roligt till mig själv. Egentligen så borde jag vänta och köpa någonting till mig själv tills jag flyttar in i lägenheten, då kan jag köpa någonting fint. Men men...

Jag har så ont i huvudet idag, jag tror att det är ett oväder på gång. Jag brukar alltid få ont i huvet innan det blir oväder, det är grymt jobbigt och irreterande.

Nog med gnäll nu.


Kommentarer
Postat av: Yuna

Jo, jag önskar att hon kunde fatta hur illa hon gör mig. men de är hon tydligen för trög för.

Mm jo, men de kanske finns anledningar till varför jag kommer så bra överens med min moster som jag faktiskt gör. Hon är ärlig, rolig, spontan och så fruktansvärt snäll. Ska bli skönt att få stanna hos henne en natt och bara ha sanslöst kul utan att morsan ska sabba.



Krya på dig du med sis <3

saknar dig, vi måste försöka ses snart!

Ängla kramar Yuna

2010-05-03 @ 12:00:15
URL: http://canyouseethepanic.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Grattis i förskott!



sv ingen som helst orsak, hoppas de kan hjälpa dig lite!

2010-05-03 @ 12:26:56
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner