Gårdagens kalas

Igår firade vi som sagt Robin, Liina och mig. Det var ganska roligt och det blev tårta. Jag mådde inte så bra igår pga trötthet och hjärtklappningar eftersom att jag har börjat dricka kaffe igen nu efter att jag vart sjuk. Min kropp fick sig en rejäl koffine kick.
Liina fick en skrålla docka igår, men hon verkar inte direkt bry sig om den. Hon är så våldsam mot den stackars dockan, jag tror helt enkelt att hon är för liten och att hon skulle fått den nästa år istället. Robin fick en parfym, som luktar ganska gott, det är så grymt svårt att välja parfym. Jag fick ingenting eftersom att jag vill vänta tills jag har min lägenhet så jag kan få lite nödvändiga prylar som behövs i mitt nya hem.




Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner