vackra ord på vackert papper av en vacker brud

Fick världens gulligaste brev igår av Kat, hon är så jävla söt.

Le ditt solskens leende, som får regnmolnen att gå i moln.
Försök se det vackra.


Hej dollface.

Lilla miss vonKat har märkt att du inte mått så bra den senaste tiden.
Detta ska jag bota om än bara för en kväll med att dolla upp dig
och dricka jordgubbsvin och locka dig till sommarskratt.
Valborg idag och ikväll ska jag se till att du ler som aldrig förr.
Släppa blygheten, släpp lös och bara finnas för stunden.
Du är mitt regnblandade solsken och jag älskar dig för det.
Kyssar/ Kat


Blev så in i helvetes glad av detta brev...I love y to gums.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner