Smärta

Idag ska jag åka hem till mamma. Det var typ hundra år sen jag var där sist. jag hoppas att det blir roligt.

Jag får träffa mina älskade sykon igen och mamma. Jag hoppas bara inte mamma kommer med några tasiga kommentarer som sist när vi prata i tele. det finns ingen människa som kan såra mig mer än mamma kan, alla hennes ord betyder mest. Jag älskar mamma så enormt mkt samtidigt som jag hatar henne.

Jag har nu de senaste dagarna börja förstå hur mkt smärta jag har gett henne under åren. hur elak och jobbig jag vart. när jag tänker på det vill jag bara gråta och skrika. Den smärtan som jag har gett mamma, kan jag känna inom mig och jag skäms över mig själv. Jag vill bara säga förlåt, men kommer jag bli förlåten och kommer hon be om ursäkt för det hon har gjort emot mig?

nu ska jag göra mig klar för att gå till Carina, det är näst sista gången idag..hon var sjuk föra.

Egentligen vill jag inte gå, det gör för ont att träffa henne. jag vill bara få all smärta att försvinna, sluta existera.

Men jag kan inte trolla!

 

 



Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner