R.I.P min lilla prinsessa

Min älskade lilla prinsessa Celine, fick somna in igår.
Jag var hos vet. ihopp på att hon skulle vara med barn, men det var hon inte.
De tyckte att det bästa skulle vara att låta henne somna.
Efter ett tag gick jag med på det och lät dem ge henne en stor överdos av sömnmedicin.
Det tog 1 min sen var hon död.
Jag klappa henne hela tiden och grät som en idiot, jag tror tillomed att jag skrek till ett par gånger.
Det känns som att jag döda henne.
Men jag vet att hon inte har mått bra alls och att det bästa skulle ha vart att låta henne ha somnat in för länge sen.
Jag och Emil begravde henne uppe vid skogen hos Emils föräldrar, solen lägger sig där på kvällarna.
Nu vet jag iallfall vart hon befinner sig.


# 5/6-08 + 22/7-09 Celine<3<3

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner