kontrakt, tapeter= en underbar 3:a

sitter här och väntar på att bussen ska gå.
Vi ska in till Strängnäs, till försäkringskassan, apoteket och sedan blir det en härlig promenad
vidare mot HSBs lokaler..skriva på kontrakt på lägenheten och välja tapeter.
Vi hoppas på att få se hur lägenheten ser ut..
Jag längtar tills vi flyttar härifrån och slipper alla jävla åkersbor samt denna öde by.
Tänker aldrig sätta min fot här igen, fy fan, vilket ruttet ställe att bosätta sig på.
aja, jag har gjort misstaget alla pratade om när jag flyttade hit...
så jag har verkligen lärt mig en läxa, bokstavligt!

När vi kommer hem senare idag, så ska vi dra till Kats lägenhet och börja packa så gott vi kan.
Vi kommer förmodligen gå till lastkajen vid ICA och hämta lite fler banankartonger..till båda lägenheterna.
Vi har för mkt saker för vårt bästa, vi skulle kunna ha en
JÄTTE loppis, utan att gå minus...haha!!

Läste nyss på expressen att KD vill införa bejby-bonus, på 10000 kr när man får barn.
Andledning är att det födds för lite barn..hehe!
då kommer folk skaffa barn endast för att få pengarna..
Det kommer bli så många fler barn som kommer omplaceras o.s.v.
Hur tänker KD egentligen???
Tror inte de tänker alls..stupied!!

Ska nu ta och göra mig iordning eftersom att bussen går om 50 min bara...stressad och jävligt nervös.
Dags för piller i stora mängder för att inte balla ur helt..vore ingen bra idee..

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner