Jesus vattenpipa

Hur jävla smart är det av mig att gå upp kvart över sju, när jag är svintrött??
Jag vet inte, men var iallfall klarvaken och Rakel var tvungen att gå ut och kissa.
Hon har blivit väldigt duktig på att göra ute nu, fast det händer lite olyckor här och där.
Men det är vårt eget fel eftersom att vi drar oss för att gå ut i detta svinkalla vädret.
Vi måste verkligen ta och skärpa oss på den punkten, vi måste börja ta vårt ansvar.
Jag tror att jag vaknade för att Mirakel stod och knullade med mina fötter...IGEN!!
Blir så less på honom, han ononerar fast att han är kastrerad för lite mer än ett halvår sen.
Tycker det är väldigt lustigt att han håller på med sånt då och
VET. tycker det är konstigt dem med.

Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi börjar flytta, helt jävla underbart.
Men vi är "deppade" för att vi har bara 6 nätter kvar i samma säng nu..
Vi har lixom delat säng i 3 månader och 5 dagar, det kommer kännas konstigt att få ligga
själv och sova i min stora säng.
Vi kommer säkert ligga och ropa på varann genom väggen eller smyga in till varann
och snyfta att man inte vill sova ensam. hehe!
Jag längtar verkligen inte efter att behöva flyttstäda 2 lägenheter...
fy fan!
Jag hatar att städa bara och flyttstäda då ska allt vara nogrannt.
fan, kommer bli galen på lägenheterna, desutom kommer vi inte att ha någon jävla el.
Så att dammsuga kan vi glömma på en gång, vi får helt enkelt sopa och sen
hälla ut ajax och vatten över golven, skaffa 2 st rotborstar var och leka pipi som städar.
Sätta dem på fötterna och åka skriskor på golven...
Det kan ju bli ganska roligt om man tänker efter, hur ofta får man göra någon sådant??

Idag blir det att packa in alla jävla paket som ska skickas iväg till traderare, sedan gå till Börsen
för att posta dem samt hämta ut vår kära vattenpipa..=)=)
Vi måste verkligen ta och gå en riktig långromenix idag, vi är dåliga med att motionera.
Sist vi gick promenad gick vi ju vilse här i ÅKERS, helt jävla ofattbart!
Men som sagt vi lyckas med det omöjliga.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner