Jag ber dig, kom hem!

JAG VILL HA MIN KISSEBEBIS NU...JAG BALLAR SNART UR HELT Å HÅLLET!!
CELINE, FÖR I HELVETE KOM TILLBAKA TILL MIG!!! JAG KRÄVER DET!!


Allting bara snurrar och jag vet inte riktigt vad som är rätt eller fel längre.
Känns som att jag inte kan skilja på verklighet eller fantasi, min hjärna är ett urblåst jävla ägg.
Jag ger upp, jag orkar inte ha det såhär längre, jag har nått botten.

Min lilla flicka är ute någonstans helt ensam i regnet..och jag kan inte göra någonting för henne.
Tårarna rinner och rinner, det tycks inte finnas något slut på det.
Smärtan jag känner kan jag inte ens förklara med ord.
Det enda jag vill är att få tillbaka min lilla flicka ikväll..jag saknar henne så enomt mkt..
Min lilla knasboll...
Ska fan, ta och springa ut i spöregnet och leta efter henne igen..jag måste hitta henne.
Hur fan, kunnde detta hända?? varför celine?
Jag vet mkt väl att du har velat dra förut, men jag trodde inte att du skulle våga.
Men det är som jag misstänkt länge, att du är opolitlig..vilket jag inte ville inse.
Kärleken gör mig verkligen blind...kärlek är egentligen bara skit...allt som händer är att man blir sårad
och lämnad någongång.

Snälla lilla älskling kom tillbaka till mamma, SNÄLLA!!
Jag står inte ut utan dig längre, visst du är pain in the as ibland...men du är och kommer alltid vara min lilla flicka.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner