Ingenting och Lite till

Nu ska jag försöka skriva det längsta inlägget jag någonsin gjort.
Har absolut ingenting att göra, förutom att käka Kats mors bakade mumma syltgrottor.
Jag kommer gå upp minst 20 kg tills imorgon, men jag ska äta tills jag spyr.
Då förhoppningsvis så kommer jag inte vilja äta sånt här på en jävla evighet och mitt jävla
sockersug kan försvinna. får fan sockerchockar varje gång jag trycker i ig en syltgrotta.
Det blir inte kul om jag blir allt för spidad, då kommer dammsugaren och diskborsten dansa tango^^
Eller så kanske jag blir helt sjuk i huvudet och köper saker på kreditor igen eller budar på
helt onödiga saker på tradera. Vilket jag absolut inte under några omständigheter får göra.
Jag måste "surfa på impulsen", som man säger inom DBT.

Imorse föddes min Chaspian, det blev 2 pojkar och 3 flickor.
Vilket jag inte är så nöjd över, för då måste jag välja ut en av hanarna,
vilket kommer bli så jävla svårt när jag är så jävla djurkär.
Jag kommer vilja ta hem alla gulliga bebisar!<3<3<3
I April ska jag, Kat och hennes mor åka till Kungsör och hälsa på de små liven.
Då ska jag välja ut min vovve, hjälp mig!!!
Imorgon skickar Vera kort på alla gulliga valpar och prickar ut vilka som är pojkar=)=)
Jag är helt överlycklig, jag får ta hem honom runt den 15 eller 19 maj.
Det blir skitbra, då har djuren hunnit känna sig trygga hemma och vi har börjat bo in oss.

Nu är det bara 10 dagar kvar tills vi flyttar in till stan, till vår helt perfekta 3:a!
Det ska bli så jävla skönt att aldrig mer behöva sätta sin fot här igen, när allt är klart.
Då kan vi börja ett nytt underbart kapitel i våra liv tillsammans och med våra älskade djur.
Det känns som att 10 dagar är en evighet, men om jag tänker efter så har vi väntat i 2 månader
nu på att kunna flytta. Så dagarna är ju knappt.
På fredag är tapeterna uppe i lägenheten, så förmodligen på måndagen efter så får vi nycklar till
källaren eller så får vi lägenhetsnycklarna. Helt jävla sjukt underbart!
Jag gillar verkligen vår nya hyresvärd, hon har humor och är rap i käften...me like!
Det känns iallfall som man kan bilda någon slags relation och tillit till henne.
Vilket känns bra, man ska inte vara ovän med hyresvärden.
Så jag och Kat kanske ska spara ihop lite pengar och be dem tapetsera om i badrummen,
det är någon helt sjukt ful mörk tapet som ser så jävla skitig och kladdig ut.
Så vi kanske kommer ha råd att tapetsera om, så att det blir ljust och att det ljusa
lurar hjärnan att badrummet är större än vad det egentligen är.

Ikväll blir det att vi ska träna bort alla jävla kakor och annat bajs, det kommer bli jobbigt
men samtidigt skönt och jag blir stold över mig själv att jag verkligen pallar att tränna igen!
Men jag hatar den jävla fittan i träningsprogramen, hon kan verkligen trycka till
de ömaste pungterna när man tränar, jag har vart påväg flera gånger att döda henne.
Brukar få ett anfall och skriker rakt ut och hotar den jävla fittan, men det är skönt att få
avreagera sig lite.
Just nu känns det mesta som att det går åt helvete eller så är det min hjärna
som skapar katastroftankar igen, vilket den gör väldigt ofta.
Jag tror inte att jag får fortsätta i DBT eftersom att jag inte var där i torsdags och jag hörde aldrig av mig.
Men jag har inga pengar att åka buss för och ja, jag skäms över att behöva förklara situationen
för dem. Men det finns antagligen inget val än att förklara mig.

Min jävla fitta till läkare är helt jävla störd.
Hon vill inte att jag ska må bra och sänker mina jävla doser på medicinerna,
men det får hon ingenting för, jag har samma dos ändå och har höjt den andra medicinen med.
Tvi, på dig din jävla fitta, du borde få sparken.
Du kommer ALDRIG komma i närheten av Antonias värme och kärlek.
Du är inte värd mer än den jävla idioten till läkare Marek...Fuck you!!!
Jag vill byta läkare, men tror att det inte kommer bli så denna gång, eftersom jag redan bytt.
Strängnäs jävla läkare kan fan bli straffknullade med en taggig ananas rakt upp i rektum.

Vart fan tog solen och den lilla värmen vägen??
Jag som tycket att det var helt underbart med lite vår väder och njöt fullt ut.
Igår gick vi en långpromenix på tågspåret och njöt av värmen och fåglarna som kvittrade.
Helt jävla underbart, ska nog föreslå att vi ska gå samma promenix ikväll också!
Jag finner ett lugn inom mig när jag går, iallfall på tågspår.
Har alltid velat vandra där..
Men jag tror att det är kallt ute idag och blåsre som in i helvete.
Så det blir väl bara att gå ut med Rakel när hon ska kissa eller bajsa.
Sen får jag motion genom att träna i minst 45 min i kväll.

Jag vill festa röven av mig, jag behöver få komma ut och roa mig.
Men vi har inga pengar, så vi kan inte göra ett jävla skit.
Vi har max 11 kr tillsammans, YEY!
Vi kan få en starköl!!!
Men i april ska vi gå ut varje helg och supa på OT eller åka in till Lotus i E-tuna.
Sen ska vi ju även köpa biljetter till pease and love festivalen, fan vad nice!
Det ska bli så jävla kul att entligen få åka iväg på en riktig festival!!<3<3
Supa dagarna i ända och lyssna på bra musik.
Jag hoppas iallfall att det blir skit roligt!

Hmm, djuren håller sig väldigt lugna idag, mystiskt!
Har de tappat all jävla energi det någonsin haft??
Tror fan det, de har iallfall lekt rövare hela jävla natten.
Så trötta lär dem vara iallfall, så det blir väl inte mkt sova inatt heller.

Ikväll börjar det nya programet på 3:an "Hypnos lördag", tror jag att det hete.
Vi ska iallfall kolla på det, har suktat efter det hela veckan nu, så jag hoppas och vill
att det jävla programet ska vara bra, annars blir jag sur!
Oja, jag har väldigt lite tålamod för tillfället, eftersom att jag inte mår så bra psykiskt.
Jag bryter typ ihop hela tiden och gråter...barnsligt!
But thats me...

Vad fan är det en toffel på skrivbordet för??
För att jag hade lust, precis som att Bosse tror att han är en prinsessa!

sjuka citat jag kommer med ibland.

Kat har nu dragit till södertälje och ska lämna in hyresavin till farfar och sen ska hon hälsa på sin släckt,
eftersom att hennes morfar fyller 80 bast idag...YEY!
Så jag sitter här hemma och väntar att hon ska komma hem igen.
Det är så jävla tråkigt att vara hemma själv, det är tyst och helt jävla ensamt.
Men jag har ju djuren, som jag kan gosa med om ensamheten blir för stark.
ska bara ta en cigg, kommer strax..BRB!

hmm, det går ett jävla matprogram på TV..hehe!
De får inte äta fet eller socker, och här sitter jag med munnen full av syltgrottor.
Det känns ju allt annat än bra från min sida, 1000 - poäng till mig.
Vill jag vara snygg och vältränad till sommaren måste jag börja vara hårdare mot mig själv.
Jag kan inte gå och småäta kakor eller baka hela tiden.
Jag måste stå emot sockersuget och det är fan NU.
Har fan bestämmt mig nu, jag ska gå ner minst 15 kg till och det ska vara avklarat till slutet på april.
Jag vet att jag jag kan, det är bara viljan.
Oja, jag vill bli smal och kunna trivas med mig själv.
Men min självdeciplin är inte lika stark som den var förr, så jag måste hitta den igen
och jag vet exakt hur jag ska göra.
Bara tänk på hur mamma ser ut och fråga mig själv samma fråga:
Vill jag se ut som henne???
O det vill jag självklart inte göra, så jag msåte börja skärpa mig nu.
Fan, jag mår skit illa just nu när jag tänker i dessa banor, vill bara spy upp allting igen.
Men jag ska inte ta en ända kaka till för då sätter jag ett kort på mamma på burken.
Eller tapetserar henne i hela lägenheten, då lär jag bli helt maniskt när det gäller vikt och hälsa.
Jag och Kat har planer på att börja leva som hälsofreak, så att våra kroppar kan bli lite gladare.
Men i vår hälsokur räknar vi in alkohol och cigaretter, för det kommer jag nog aldrig vara villig att
sluta med, förutom om jag blir gravid och det har jag inga planer på än.
Jag måste verkligen skärpa mig nu och börja tänka mer på min egen hälsa.
Sköta om min kropp och själ lite, för det har jag aldrig gjort förut och det
är fan på tiden att vända på det svarta bladet i boken och börja skriva med ljusa färger.

Om 10 dagar börjar ett nytt kapitel i mitt liv och då smäller det.
Då kommer allt vara i ljusa färger, glitter, hjärtan, blommor och annat trams.
Men som vanligt kommer väl saker å ting bli svarta iallfall, det kommer jag aldrig undan med.
Ska nu ta och dammsuga och diska lite, så att det inte gror igen här hemma snart igen.
Man måste ju underhålla ogräset innan maskrosorna ploppar upp från ingenstans.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner