Im falling

Håller jag på att bli tokig av allting som händer i min omgivning?
Jag vet ärligt inte, jag önskar att jag hade ett svar till mig själv..

Igår när vi skulle säga upp lägenhten så gick jag till lyan för att hitta kontraktet..
Jag satt mig på balkongen i solen och rökte en stund medans jag vänta på Kat..
Jag bröt ihop totalt, kunde inte hejda mina tårar..jag ville ta mitt liv på plats.
Jag ville inte säga upp lägenheten och då skulle jag vart tvungen att bli sams med Kat igen och försöka bo med henne en gång till, då hade jag inte svikit mig själv..men då hade jag svikit emil och det vill jag verkligen inte.
Så jag valde bort mig själv som vanligt och grät de sista tårarna och smekte väggarna och pratade med lägenhten..
Sen gick jag ner till HSB och skrev under papprena..efteråt sprang jag ner till vattnet och grät och svor över mig själv.
Idag känns det som att det var helt rätt beslut av mig att ta, det skulle aldrig ha funkat att bo med Kat igen.
Så nu kan folk ringa mig för visning av lägenheten och med stor sannolikhet så kommer vi bli av med den innan 3 månader.
Vilket känns helt underbart, då slipper vi slänga ut pengarna på en lägenhet som vi inte bor i.
Men det lär ju bli så att jag måste ringa FK och be dem ta bort mitt bostadsbidrag, så att jag inte blir tillbaka skyldig dem något, det skulle jag verkligen inte ha råd med..jag kommer ligga 2000:- fattigare...inte bra.
Jag måste börja tänka ekonomiskt igen som jag kunde när jag bodde själv i Åker.

Jag sitter i min dimmiga värld och tänker på att gå bersärk på allting här ute på gården..
bara slå sönder allt, skrika och gråta..men jag kan inte fårmå mig till att lyfta på häcken från stolen.
Det snurrar i min skalle, det gör det alltid tillo börja med varje morgon..

I am still alone, turn into stone,
Where did you go, what did you find?
Where did all this come to an end?

Carry me, embrace me,
What all we now lose,
This is not true
Carry me

Do you see me, do you see me?
As I see you, so many tears in me have fallen
so many steps, I have been crawling

Carry me, embrace me,
What all we now lose,
This is not true
I am falling, falling
I am falling, falling
I am falling, falling
(I am falling)
I am falling, falling

(I have a pain of this, I am falling and I can't hear the truth,
I'm in distrust, you are in my dreams and I just can't hear the truth)

Carry me, embrace me,
What all we now lose,
This is not true
I am falling, falling
(I am falling, and I can't hear the truth)
I am falling, falling
(I'm in distrust, you are in my dreams and I just can't hear the truth)
I am falling, falling
I am falling


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner