glädjehopp och häxansurtant i hemligt krig

Sitter här och väntar på att allt folk ska komma hem till mitt katastrof hem. disk i högar och skit överallt. En atombomb har just exploderat i mitt kära kök. Men det är inte jag som vill ha besök, de är dem som vill komma till mig. Då får de allt ta och skylla sig själva, jag tänker fan inte städa för dem.
De kommer komma med sina "vuxna" komentarer om dittan och dattan, jag bryr mig inte. Detta är mitt hem och det ser precis ut som de vill. O jag städar endast när jag vill det själv. Thats it!

Alla försvinner iallfall idag och det ska bli så jävla skönt att slippa dem, fan vad jag är glad. vid 10 nu på morgonen behöver jag inte ha med dem att göra längre, förutom Anki som ska hjälpa till med flytten.

Igår sålde vi Kats TV och på fredag kommer en kvinna och köper mitt köksbord + stolar. Så vi får in jävligt mkt pengar just för tillfället + att våra auktioner på tradera har gått ut och vi har räknat med att tjäna in nästan 1000kr där. Vi behöver verkligen pengar, just det Kat får idag in pengar av en snubbe som har köpt hennes digis för 2800kr, så idag eller imorgon kan vi betala in hennes hyra innan Strängnäs Bostad blir sura i mössan.

Idag ska vi åka in till Strängnäs och köpa mediciner, whisky (till Kats mamma) och jag ska förmodligen skaffa ett nytt leg, men det beror ju på om vi hinner in till stan innan 14.00, polisen stänger ju så jävla tidigt. Fan, vad skönt att skaffa ett nytt leg, nu har jag iallfall tid att sminka mig och sätta upp håret lite snyggare så att jag inte ser ut som någon jävla pundare.
Jag kan inte förstå varför man alltid blir så jävla ful på kortet på leget! Varje gång, det är ju fan helt otroligt.

Jaha, drygt en halv timme kvar innan dem kommer...blääää!!

Idag ska vi ringa HSB om vår lägenhet, förhoppningsvis kommer vi får positiva besked, jag tycker att det verkligen är dax för lite positiv energi nu. Vi behöver bli lite uppmuntrande i allt kaos som råder för tillfället.
Jag vill skriva under det jävla kontraktet idag och välja tapeter till alla rummen. Jag vill börja packa mina saker och flytta över dem snart till 3:an, så att allt kan vara klart till slutet på mars. Just nu känns det som att vi aldrig kommer att få flytta någonstans. Jag tycker HSB är så jävla sega, men hoppas på att de fattar att de måste skynda när de gör besiktningen av lägenheten. För som jag fattar det, så står lägenheten tom just nu, han ska ju vara ute nu, för vi skulle ju fått flytta in i början på mars om lägenheten hade vart i topp. Så jag hoppas att företagen som ska tapetsera och golvläggaren har tid denna månda så att vi hinner flytta in innan mitten på april, för den 25 april ska vi ha tömmt lägenheterna och städat för då kommer Janne och besiktar skiten. Tiden rusar iväg och snart är det april, jag vill ha besked nu eller inom någon dag. Jag kan inte sväva mkt längre i ovisshet. Det gör mig alldeles för deprimerad och det behöver jag verkligen inte bli för tillfället. Jag vill kunna planera allting. Även Kat funkar likadant.

Aja, nu ska jag ta en cigg och städa undan lite i köket så vi har någonstans att sitta när de kommer. o om jag är på humör så kan jag spraya med lukta gott spray. Men det är endast om jag är på humör.

Jag uppdaterar er om vad som har sagts på mötet..



Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner