Fetto i stora mängder

Fan, nu har jag vägt samma i typ flera veckor, snart blir det att ta till drastiska metoder för att rasa 10 kg på mindre än 2 veckor. Jag orkar inte se vågen stå stilla, jag är så jävla fet, orkar inte med mig själv längre.

Sen ville inte ens gubbjäveln köpa mitt köksbord med stolar, för att det var för litet för herr perfekt.

så där gick jag - 500 kr, fan vad allt är så jävla idiotiskt hela tiden. eller det kanske är jag som inte har en hjärna, som de flesta andra på denna hemska jord. Så jävla less på allting!!

Vet inte ens om det är värt att köpa vin och käka kex o ost ikväll, då lär man bara bli ännu tjockare. Jävla äckliga jag.

Det känns ju helt jävla onödigt att träna mera nu, när det inte visar något jävla resultat. För det är ju endast så jävla tråkigt med träning. Hellre sparar jag pengar till en stor fettsugning och sen gräver jag ner mig någonstans så att jag aldrig mer ser mat eller något man kan äta.
Eller så får jag anorexi och blir smal och snygg, men då får jag sluta i DBT:n och det vill jag verkligen inte.
så valet är väldigt svårt!! hmm..orkar inte bry mig för tillfället.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner