Ett möte med djurskötare

Tänkte bara slänga in ett kort inlägg nu på morgonkvisten!
Ska iväg om ca 5 min, ska träffa min läkare, min handläggare på FK och en arbetsterapeft vid namn Per.
Jag vet inte alls vad det egentligen är för ett möte, jag vet bara att det ska handla om min ersättning ifrån FK.
Min läkare vägrar skriva ett läkarutlåtande utan att vi har ett möte alla.
Det känns helt jävla konstigt, alla är myndighetspersoner som kommer att stirra och fråga ut mig saker.
Jag är helt ensam och kommer känna mig som en jävla apa på zoo.
Jag bara avskyr sånahär möten, det får mig att känns mig helt värdelös och det ger mig panik.
Hoppas iallfall att mötet kan bli bra, men jag skulle inte tro det..eftersom att jag inte alls kommer bra överens med min läkare. Hon dumförklarar mig hela tiden och vi har svårt att förstå varandra.
Det blir hela tiden massa missförstånd, som leder i min värld till så mkt duma saker och dömande tankar.
Hon hamnar ganska så omgående på min mördar lista och ingenting som hon gör kommer få henne att ljusna.

Ska ta en cigg nu och börja röra på fläsket!

btw; Jag har gått ner 3,2 kg på 2 veckor nu..IM SO FUCKING HAPPY!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner