Disk och Bajs

Sitter här nu och blir bländad av solen som lyser in genom fönstret..
Solen kan hålla sig borta ett tag till om det inte har tänkt bli vår nu.
Jag pallar inte med att gå ut och plumsa i snön så att hela byxbenen blir blöta.
Jag vill att gräset och träden ska bli gröna och fåglarna kvittra i trädkronorna,
och att solen värmen mot ansiktet..
Men jag får väl vänta en evighet till då, för vädret värkar inte vilja ändra på sig.

Igår på
DBT gruppen var jag värsta bitchen, kände mig överlägsen alla andra.
Tror inte jag vart så sur någongång där förut!
men men..jag börjar bli allvarligt trött och ilsken på mindfullness...so booring!!
Känns som att jag lika gärna kan sätta mig på ett dagis och bygga klossar och det ska hjälpa mig hanskas med problemen.
Kommer nog aldrig förstå vitsen med mindfullness!!
Önskar att jag kunnde ta till mig det, men det känns bara så jävla larvigt och jag sitter och fnissar som ett skolbarn.
Jag är dock inte ensam om att avsky mindfullness i min grupp..

Idag blir det att ringa massa företag och säga upp abonemang.
Vi ska även till Kats lägenhet och packa.
Vi fick ett helt jävla busslasst igår med kartonger av Kats far=)=)
Så nu efter jag har skrivit klart här ska jag ta mig i kragen och vandra in i köket och plocka undan allt jävla äckel.
Sen blir det att diska allting, fan vill verkligen inte. Men jag har dragit ut på det nu i 2 dagar.
Jag måste nog också städa lite i köket förövrigt. Det ser ut som en atombobm har exploderat.
Är så jävla trött på den här äckel lägenheten och allt jävla kaos.
Jag vill flytta nu, så att det går bra att städa ur skiten...
Just nu blir det ingen ordning på någonting, eftersom ingen av oss vill direkt angagera oss i lägenheten.
Det är onödigt med energi, bättre att spara tills 3:an och flyttstädningen...

Igår ringde Ann från
HSB och berättade att vi ska komma in igen till deras kontor och välja köksgolv.
YEY!!
Vi kommer få ett nytt köksgolv, vi har pratat om att lägga något slaks parkettgolv och ha det väldigt ljust.
Det är bara 2 veckor kvar tills vi flyttar in i vårt helt underbara dollhouse..im happy!
Det är så jävla mkt som måste ordnas nu dessa två veckor, jag hoppas bara att vi hinner allt.
Vilket jag tvivlar på att vi gör..men det är väl bara att sätta lite fart.
Lättare sagt än gjort!

ska nu gå från datorn och göra något mer konstruktivt, istället för att sitta här och slappa.
Jag har egentligen ingen tid alls till datorn..jag drar ju ut på saker, vilket jag är bäst på.
Så nu ska jag ta mig i kragen och väcka Kat och sen gå ut i köket och börja röja. BLÄÄ!!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner