Can I die now, please??

Ikväll blir det tequila race och jordgubbsvin..yey!
Idag ska det bli supa på stort, jag ska fan bli packad, så att jag lägger en stroganoff i badkaret igen.
Nej, jag vill inte spy, men jag kan inte hjälpa det. Min lilla kropp tål inte så mkt längre, men det ska
bli förändrig nu i sommar, måste fan träna innan festivalen är=)
Men andledningen till att vi ska supa ikväll är för att fira mig ordentligt och fira att lilla Molly är född!

Fick veta för typ 30 min sedan av min syster att min idiotiska asberger moster är gravid..=?
Stackar lilla barn, du kommer få leva i ett helvete..stackar kusin!
Det är elakt att säga men jag hoppas med hela mitt brustna hjärta att hon får missfall.
Den kvinnan ska inte föda barn, hon är ju allt annat än en bra förebild.
Hon tror att ett spädbarn ska kunna byta sina egna blöjor..det är dem som skitit ner sig.
jävla åsikter !!
Sen har hon världens värsta bacilskräck, oj, oj...hur ska detta gå?
Det kommer knappast bli bra eller lätt.
Jag vill gråta och skrika, döda min moster...
HON KAN FAN INTE SÄTTA ETT BARN TILL VÄRLDEN!!!
Då har man snart eller mer mot vintern en ny liten unge som man får vara låsas mor till.
Kommer säkert bli så, hon kommer vända sig till mig...
jag känner nästan att jag inte vill veta av denna lilla kusin, men det är inte barnets fel att hon/han föds till denna
värld av avsky. Men jag sörjer...sörjer!!!
Jag vet hur det kommer bli...jag sörjer!
Sen kommer det väl inte ta så lång tid fören mamma blir på smällen igen och föder enu ett ovälkommet barn
till världen. Så jag får enu ett barn att ta hand om, men fuck!!!
JAG LOVAR OM MAMMA BLIR GRAVID SÅ DÖDAR JAG HENNE!!!!
hon kan inte svika oss igen, men självklart kommer hon göra det. för det är sån hon är.

WHY...WHY..WHY....WHY...WHY...WHY...???????????????......


på tal om något helt annat, så skicka Vera nya bilder på Chaspian idag..
Han har blivit så stor och lurvig. Jag får ta med honom hem om 13 dagar.
Jag kommer få ligga om nätterna och gosa med min lilla älskade pojke, katterna kommer bli allt annat än imponerade.
Men det kommer vänja sig efter några veckor, så de får vara så sura de vill.
Innan han kommer hem ska jag klippa klorna på fräsmaskinerna och bada dem, så att de kanske inte hårar lika mkt.
jag hoppas på det vaje gång jag badar dem, men lik förbannat så fäller de som helvete.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner