BusBosse in my as!

Idag ska jag åka in till Strängnäs för att gå till C, på terapi.
Hoppas det blir ok, behöver verkligen få prata av mig lite..
Fast känner jag mig rätt så kommer jag bara prata om massa annat bajs.
Efter jag vart hos C, så ska jag vandra ner till stan i snöovädret..
Ska våga mig in på Swedbank och se om jag kan ta utt mina 400kr på sparkontot..
Ska också fråga hur man byter till deras bank..nordea suger verkligen!
Om jag får ut pengar så ska jag bleka håret väldigt blont och slinga råsa slingor..
klippa luggen lite, så att jag kan ställa en ruffslugg=)=)
Det kommer bli så jävla nice,men jag ska inte ta ut lyckan i förväg..
Blir bara så jävla besviken då, men det är svårt att inte ta ut den i förväg, det är en del av min personlighet.

Har verkligen ingen lust att åka in till Strängnäs i denna snöstorm, men har tyvärr inget val..
Vill sitta hemma framför barnprogram och bli allt mer störd.
Igår hade jag barnprograms ABC, fy fan...haha!!

Vill flytta nu...

Just det, igår fick jag ett brev av Strängnäs Bostad..
Där grannarna hade anmält mig för att jag hade stört.
De har skrivit ut helt fel datum..haha!!
Jävla busbosse med sina små efterhängare...
Det ska bli så jävla skönt att slippa dem!!!
Blev ganska glad när de kom ner till oss i lördags och bad oss sänka, för bruden ringde på dörren och skrek:
Öppna, det är din granne!!
Haha, jag sa : Jag bryr mig inte ett jävla skit om vem du är..dra åt helvete!!
Haha..varför skulle jag öppna för att det är min granne, jag har ingen jävla plikt att öppna dörren till någon.
Jag skiter i vilket, om Strängnäs bostad vill bli av med oss snabbare, visst!
Då slipper vi betala för min hyra..

ska nu ta och klä på mig lite andra kläder och käka frukost..

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner