BTW

Dagens samtal med Carina gick väldigt bra.
Jag fick ur mig en del av det jag ville prata om, men blir alltid lika arg på mig själv
för att jag inte tar mod till mig och berättar det som egentligen är viktigast.
Men jag tror att det handlar om rädslan att hon ska överge mig.
Vet inte varför hon skulle göra det, fören vi har bestämmt ett avslut.
But thats me!
Tack, för tipset med valpen..det funkade, han ser inte lika ledsen ut längre.
Tipset var verkligen guld värt!

Carina ska visst åka till Grekland över midsommar..åh...jag vill också åka.
Sola, bada och sitta i baren o ha trevligt.
Men jag hoppas iallfall att du kommer ha det skit roligt där!!
Jag ska väl ta och prata med Emil om inte han o jag kan åka på semester någonstans när hans
semester börjar. Typ bila till Norge eller något sånt ploj..eller bara åka på 3 dagars kryssning.
Behöver verkligen komma bort ett tag och få återhämta krafter.
Jag hoppas iallfall att Emils familj kan ta hand om Chaspian när p&l festivalen är.
Vill verkligen åka iår, nu när jag har en biljett. Det är bara det att få Emil att köpa en också.
Sen att få Emils familj att vilja ta hand om min lilla bebis..och någon som kan komma och se efter
Mirakel lite..ge honom mat, kärlek och byta på lådan.
I värsta fall får jag skita i att åka på festival och sälja min biljett och göra något roligare för de pengarna.

Emil slutar om en halv timme, så då kommer vi dra till Stallis och fira lilla Towe.
Antagligen så kommer det bli badning i deras pool innan kalaset börjar...
Hon ville så gärna bada med oss, så jag får väl ta och offra mig för hennes skull.
Jag önskar att jag hade lite mer pengar så att hon kunde fått 200 kr och köpa någon fint för.
Hon gillar ju att handla kläder och åka in till stan och fika med sina vänner..
Så de pengarna hade nog gjort mer nytta i hennes plånbok än i min.
Kan inte fatta att Towe är så stor nu, det är så jävla otroligt!
När Emil och jag träffades första gången var hon bara 7 år, så liten skitunge.
Emil och jag har känt varann snart i 5 år, det är massa jävla år..
som jag slösat bort till att supa, bråka, åka in och ut från psyken..bott på behandlingshem
och massa värdelösa fam.hem..
Nej, jag har fått nog av det livet nu.
Jag vill börja på en ny kula nu..en kula som jag kan må bra av.
Skaffa en bra miljö och bli stabil i psyket..skaffa mig en dröm utbildning och sen skaffa familj.
Mamma kommer börja tjata om barnbarn snart igen, när hon får veta att Emil och jag är ihop igen.
"När får jag mitt lilla barnbarn Naruto??"
Hon är rolig hon..jag skulle aldrig ge mitt barn namnet Naruto..
ungen blir ju dömd till att vara ett mobboffer.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner