Långt bildbombsinlägg!

Har vart hemma nu ett tag och jag har verkligen upptäckt att tystanden är jobbig. Det var skönt den första stunden själv, men nu känner jag mig bara ensam. Det är bara att vänja sig med tystnad och att det inte finns någon att snacka med hela tiden. Det är verkligen en konstig känsla. Jag har suttit ett tag nu och sorterat alla mina foton i mappar och laddat in bilder som jag innan hade på CD-skivor. Nu kan jag leta efter ett kort och hitta kortet om jag vet under vilket år det togs. Innan fick jag leta igenom alla tusentals foton för att hitta rätt och det tog mig några timmar. Jag tänkte bjuda på något kort från varje år.

Detta kort är från 1990. På bilden är det jag, Jenny,moffa och Noomie.

trevligt,små,barn

År;2000. Bild;Jag 12 år.

12år,liten,söt

År;2001. Bild; Jag 13 år och moster Anneli.

Liten,moster,röd,födelsedag

År;2003.Bild; Jag 15 år och Jenny 13 år vi är på semester på Gotland.

Vatten,Gotland,sommar,härligt

År;2004. Bild; Jag 16 år och Jenny 14 år på gotland.

Gotland,sommar,blondinergotland,blondin,sommar

År;2006. Bild; Jag 18 år och Jenny 16 år.

höst,fest,roligt

Mammas 40-års fest.

födelsedag,familj,fest

År;2007. Bild; Jag och Jenny.

fina,blondiner,stanFototime,roligt,stan

År;2008. Bild;Jag och yuna, första gången vi träffades.

roligt,trevligt,änglarfest

År;2009. Bild; Robin och Yuna.

nyår

Liina får julklappar.

Julklappar,tomten

År;2010. Bild; Jag och Liina.

MysigtGalen,roligt


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hellie: Det är faktiskt en granne till mina svärföräldrar som är ägare till hunden. Det går en väg emellan samt att han har buskar runt sin trädgård - precis som "vi" (svärisarna) har buskar runtom = inhängad trädgård. Mina hundar kan alltid springa fritt där annars och lämnar ALDRIG trädgården. Denna hund har tidigare sprungit över till mina svärisar (men då har inte jag och mina chis varit där).



Ägaren gav oss ingen ursäkt, han hade inte bråttom att hämta sin hund och han ropade inte heller efter hunden när den smet. Han gick lugnt för att hämta hem honom och frågade (trots att han garanterat hört sin hunds skall samt mina och Polly's panik-skrik) endast "hände det något?". : (

2010-06-13 @ 12:45:49
URL: http://lindablom.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nej nej, gud nej : ) Den gjorde mig inte alls ledsen! Jag förstod att de inte var något illa menat mot mig : ) Ville bara berätta lite mer ingående, eftersom att du ställde frågor : )

2010-06-13 @ 13:32:34
URL: http://lindablom.se

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner