Roliga familjeplaneringar

Idag kommer min kära lillebror Robin hit till Eskilstuna, det ska bli kul att räffa honom igen. Han har vart borta ett bra tag nu pga sommarjobb. Om några dagar så kommer kanske Robins tjejkompis hit också, det ska bli roligt att äntligen få träffa henne. Jag har hört så mkt fint om henne, så det ska bli spännande och se vem hon är.

Imorgon kommer Liina hem ifrån sin pappa, hon har vart där nu i 3 veckor. Det känns som att det var härom dagen hon åkte till sin pappa, men hon har visst vart borta i 3 veckor nu. Om 1 vecka så ska vi gå till Parken Zoo, det ska bli roligt. Hitta på någonting nu innan hösten kommer och allting blir tråkigt. Skönt att göra någonting som Liina tycker om, då slipper vi behöva bråka med henne så mkt. Jag hoppas bara att jag har råd att gå på Parken Zoo, jag vill verkligen göra någonting med familjen nu innan skolan börjar igen.

Imorgon har mamma och jag namnsdag, jag visste inte ens om det. Vi brukar inte fira namnsdagar, men mamma verkar vilja det nu, så imorgon blir det tårta. Ser verkligen fram mot det.

djur, barn, roligt, parken zoo


Kommentarer
Postat av: johanna :)

sv; aa jag med! :D

2010-07-25 @ 12:34:27
URL: http://joopannas.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner