Idiotiska datorer

Idag är det inte lika varmt ute som det vart dem senaste dagarna. Då kanske man kan våga sig ut en sväng idag, utan att få solsting och känna sig svimmfärdig.
Jag ska iallafall diska idag och försöka hinna dammsuga, jag skjuter upp det varje dag.
Idag kanske Jennys kille Nisse kommer hit till Eskilstuna. Jag hoppas att han kan hitta problemet med mitt "fuckt up" internet och ge min stationära dator en diagnos. Antingen kan han fixa datorn eller så kommer han säga det som jag tror, att min dator är döende, att det bara är en tidsfråga tills den dör. Jag hoppas också att han kan fixa min laptop, så att det går att använda den utan att behöva vänta i 2 timmar innan datorn har startat upp sig. Om han inte kan fixa datorerna så måste jag ta det jobbiga beslutet att beställa en ny dator. Jag måste ha en dator som fungerar tills skolan börjar. Jag ska läsa webbdesign på distans och måste installera ett program som jag kommer arbeta i. Min dator kommer inte klara av ens att installera programet och om jag har tur att den klarar av det så kommer datorn starta om sig typ hundra gånger och jag kommer förlora många grejer som jag gör då jag inte hinner att spara. Det är både slöseri på tid och energi.


Jennys kille Nisse och datorers doktor!

datornörd, rolig, snäll


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha förstår dig. jag tycker det är jätteogtt :D

2010-07-05 @ 14:15:28
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: LIENE

Ja, vädret är sämre nu:/ hmm

2010-07-06 @ 08:37:44
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Josephine

allt bra idag?:)

2010-07-06 @ 11:50:09
URL: http://stjupid.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner