Jag känner mig stressad

Jag är fortfarande sjuk och har feber. Det känns inte direkt roligt, då jag inte har tid att vara sjuk.
Lägenheten ser ut som skit och det behövs röjas upp ordentligt. Det finns ingen energi till det. Grannarna är pain in the as, han som bor över mig bara håller på att möblerar om i sin lägenhet dag som natt. Det stinker avlopp i mitt badrum så fort man spolar vatten, fastighets killarna tömde väl stamen här i huset som var stopp i.
Ungdomarna festar och slåss här varje kväll, polisen kommer och det blir ett jävla liv. Det är utryckning hela tiden här i Eskilstuna, det är typ var 5 min som man har polisen, branbilen och ambulanser. Jag fattar inte vad som händer, under dem senaste dagarna så har helvetet brakat loss. Knivskador, mordförsök och annat kriminellt.

Jag behöver plugga och försöka hitta några nya kurser som jag kan läsa. Jag ligger redan 150p-, pga att matte hoppade jag av och webbdesignen kommer jag inte igång med eftersom att jag inte har programvaran som jag behöver. Jag måste låna en dator från skolan eller så lägga ut typ 900kr för programvaran. Dem pengarna har jag inte och kommer aldrig med min ekonomi kunna lägga ut. Fuck this!

Sedan så ska jag på typ "hundra" möten denna vecka också, hur fan ska jag hinna med allting?

Jenny är i Sthlm och ska på barnkalas idag, Nisses systerson fyller 3 år. Så jag får se när Jenny kommer hem igen.

Nu ska jag ta och käka någonting och sedan försöka plugga lite..

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner