Jag är sjuk

Jag är sjuk, feber, frossa, hosta, nysningar, ont i halsen och ont i öronen. Jag sitter uppe just nu, fast att jag verkligen skulle behöva ligga i sängen och sova bort allting. Men febern är inte så hög än att jag vill gå och lägga mig. Jag tror att febern kommer bryta ut ordentligt om några timmar, jag känner det på kroppen. Jag vill verkligen inte bli sjuk, sist låg jag typ i koma över en vecka. Det enda jag gjorde var att gå på toa och åt när mamma gjorde mat och då grät jag samtidigt. Jag ville att mamma skulle trolla bort min feber och sen ville jag att hon skulle ta hand om mig som hon gjorde när jag var yngre. Men jag är vuxen nu och hon kan bara stötta mig och försöka tvinga i mig vatten och bröd. Jag hatar att vara sjuk.

Jag ska ta och lägga mig i soffan och glutta lite på TV..är helt slut.

tråkigt,jobbigt, sjuk


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner