Min hjärna spyr ut ord..

Idag är jag mkt pigare och orkar vara uppe. Jag börjar bli frisk, vilket känns helt underbart. Det enda är att jag måste uppsöka en vårdcentral och kolla upp lite småsaker. Det ska bli skönt att kunna göra roliga saker igen. Imorgon ska jag följa med Jenny och mamma till stan. Jag hoppas att jag klarar av det, men det tror jag. Jag måste komma ut ur lägenheten och få röra på fläsket lite.

Igår fick jag min deklaration och jag ska visst betala 500kr till skatteverket. Konstigt att dem dragit för lite skatt iår, medans föra året fick jag nästan tillbaka 2000kr. Men det är väl olika för varje år skulle jag tro.
Idag kommer Liina hem och jag ber till Gudarna att hon är på bra humör! Jag hoppas att hennes "pms" vecka är slut. Det är hemskt att säga att hon har "pms" eftersom att Liina bara är 3 år. Men om ni skulle träffa henne och vara med henne under denna vecka, så skulle ni förstå. Hon är värre än en tonåring med mens. Och det säger ju allt!

Saknar min kissebebis Mirakel!<3


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner