Dagens låt

Igår hämtade jag min mobil och den funkar väldigt bra. Jag är nöjd över att jag fick lägga ut pengar.
Jenny hjälpte mig med att lägga in bilder och ladda ner massor med musik. Blev dock lite besviken på henne då hon har en av mina favvo låtar av pink och den var i tehckno. Jag avskyr när folk gör om låtar.

Idag kommer det nog inte hända så mkt än att fixa med mobilen och kanske ta massa kort. Vi får se hur allting blir idag. Jag är inte på så bra humör psykiskt idag, men jag ska försöka att må bättre och försöka uppdatera lite oftare.


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh tack :D allt bra med dig en dån här härlig "sommar" dag då? :D Har du tagit året första dopp i havet än då? XD

2010-04-15 @ 13:20:20
URL: http://linnlay.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner