Jag har turen på min sida..ibland!

Jag fick ett sms av mamma imorse, där hon sa att det hade skett mord precis i huset brevid där jag bodde.
Jag gick in på aftonbladet och läste. I huset brevid hade en ung man dödat sin mamma och när polisen skulle ta honom så stog han med två knivar och vägrade släpa dem, polisen var då tvungen att skjuta honom. Manen dog av sin skottskada.
när jag läste det så fick jag rysningar i hela kroppen, om jag hade bott kvar där så hade jag kunnat höra och se allting. fönstret i vardagsrummet ligger precis ut mot det huset där allting skede. Jag är glad för att jag flyttade innan det började. det hände så mkt i det området, som tillslut fick mig att flytta snabbt därifrån.
Jag kan bara tänka mig vilket kaos morden kommer bli och det kommer nog vara börjar på någonting stort. Jag är inte säker, men jag har den känslan i hela kroppen. Det är svårt att förstå för er, men området är farlig. Man är ständigt under hot och är på sin vakt, för man vet inom sig att när som helst så kan någonting hända. Det går aldrig att slapna av helt och man känner sig inte säker i sitt hem.

Jag är glad över att jag slipper det där området nu..helt underbart!


Kommentarer
Postat av: JJ

Shiiiiit, creepy!

2011-02-01 @ 20:21:57
URL: http://drunkonmorphine.blogg.se/
Postat av: Alexandra

men usch, läskigt med mordet :o

2011-02-02 @ 05:21:11
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, det kommer att bli skit kul :P

2011-02-03 @ 15:12:21
URL: http://jennybrostrom.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner