Update

Strax ska jag och Jenny gå iväg till vårdcentralen. Jennys ögonlock har svullnat upp och blivit mkt värre från allt började i lördags. Så vi får hoppas att det går bra och att det inte är någonting allvarligt.

Vår moster Anneli och hennes dotter Iris kommer hit idag. Dem ska bo hos mamma, hon skickade ett sms och sa att dem var påväg. så jävla dålig stil, man planerar med den man ska komma till långt innan man kommer. Så nu sitter Anneli och hennes dotter i en bil och ska åka 40 mil. Hoppas bara att hon tar många stopp på vägen så att lilla Iris inte börjar må dåligt.

Jag tänkte att jag ska uppdatera med några roliga inlägg inom snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för din kommentar.

Ja, det är inte alls en bra känsla. Jag känner mig så misslyckad. Men visst har även jag mina själ till varför jag inte klarat av skolan. Det är bara så tråkigt att behöva ta tag i det nu. Speciellt när jag ännu inte mår helt bra...



Kram.

2010-09-06 @ 16:03:56
URL: http://insaniac-sanna.blogspot.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner