Skam

Jag skäms över mig själv och mina handlingar. Jag har inbokade möten, men jag kan inte gå. Jag ringer inte heller. Jag går inte på mötena för att jag är sjuk och sedan nästa gång så skäms jag över min kropp. Jag vågar inte ringa eftersom att jag skäms. Jag avskyr att det blir såhär, jag får ångest känslor i hela kroppen när jag ska ta mig iväg. Jag klarar det inte, vilket leder till att jag kommer få höga fakturor eftersom att jag inte har ringt. Jag har inte råd att betala fakturorna, jag har knappt råd att leva när jag betalt allting. Varför straffar jag mig själv såhär hårt hela tiden? Jag skäms över mina handlingar och jag känner mig som värdens sämsta person. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur denna destruktiva cirkel. Jag känner mig deprimerad och ledsen över att det är såhär. Jag vill bara gråta och banka huvudet i väggen, men jag kan ingenting av detta. Jag kan bara göra bort mig totalt och sitta med alla tankar och känslor inom mig. Jag vet att det inte är bra, men jag ser ingen ljusning just nu för detta problem. Jag känner mig totalt "lost" och skäms som tusan.

ångest, skam, värdelös


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Det bästa är att jag gick in på en blogg igår där en snubbe visade upp sin nya jacka för just 5000 :P

2010-09-12 @ 22:18:08
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner