Stressig start på dagen

Vi fick tvinga oss upp för en stund sedan, det var verkligen hemskt jobbigt. Jenny och jag ska följa med mamma till stan idag, hon ska på ett möte och förstår inte riktigt vart mötet kommer att vara. Så jag får visa henne eftersom att jag vart på det stället en gång förut. Jenny ska visst lämna in något papper till FK. Så det var bara att stiga upp när klockan ringde, jag är inte glad, jag vill bara sova. Vi somnade säkert inte fören vid 04:30-tiden imorse, så några timmar till skulle inte ha skadat. Men vi får skylla oss själva när vi går och lägger oss vid den tiden fast att vi vet att vi ska upp tidigt och gå iväg. Jag hoppas iallfall att jag kan pigna till snart och få en trevligt dag. Det är meningen att vi ska gå om 15 min, det kommer aldrig hända. Vi är inte ens klara, vi ska klä på oss och käka frukost.

Jag ska försöka ta lite fina bilder idag så att jag kan lägga upp här på bloggen, det börjar bli ganska tråkigt utan bilder. Jag hoppas att ni får en bra dag. Nu ska jag ta en cigg, äta gröt och klä på mig och sen stressa ner till stan.

Kommentarer
Postat av: Yuna

tack för dom fina kommentarerna om min tavla och om min blogg design, de värmer <3!

2010-05-11 @ 12:52:39
URL: http://canyouseethepanic.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner