Skriva under hyreskontrakt

Idag ska jag och Jenny åka in till stan, jag ska skriva på kontraktet till min lägenhet. Det ska bli så skönt att skriva på det och veta att jag kommer flytta in i lägenheten den 5 juni. Jag längtar så otroligt mkt. Jag hoppas att jag vågar sova ensam i lägenheten med Mirakel, jag har inte vart själv i en lägenhet på natten nu på nästan 2 år. Jag tror nog att det ska bli bra, om jag blir rädd så har jag ju Mirakel som kan komma och gosa med mig ett tag. Saknar honom så otroligt mkt, det ska bli så skönt att klappa på honom, gosa, ge pussar och leka. 2 veckor kvar nu tills jag kan ha honom i min famn. Min älskade lilla kissepojke.


Kommentarer
Postat av: Erika

sv; snart så ska jag springa en runda, själv då? :)

2010-05-17 @ 16:30:08
URL: http://eerikag.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner