Skola och trevligt besök hos en rolig familj!

Klockan ringde kl:8.00 imorse och jag är svintrött. Det spökade här igår, så både jag och Jenny var livrädda. Vi kollade på De okända, det var ett avsnitt där en familjs farmor spökade. Precis när jag sa att fattar dem inte att det är deras farmor så öppnas helt plötsligt hamster buren och hamstern rymmer. När vi äntligen hade fått in honom i buren igen och vi hade lugnat ner oss, så sätter datorn på play och avsnittet vi pausade fortsätter. Vi blir livrädda, eftersom att skärmsläckaren var fortfarande på och avsnitten startade sig själv! Vi började förstå att sambandet var att farmor var hos oss och ville meddela någonting. Vi spolade tillbaka därifrån vi pausade och det första man såg var en bur och sen en katt, lite senare knäpper det till på min kalender där det är en bild på Mirakel. What a fuck?

Idag så ska Jenny och jag gå ner till stan. Jag ska nämligen in på service centrum och ansöka om kurser till komvux. Jag måste få veta vilka kurser som går via NTI i höst, men deras hemsida via NTI är nere. Hur tusan tror dem att jag kan planera något bra, när jag inte ens kan se kurserna? Idag är nämligen sista anmälningsdagen. Efter det så ska vi hem till min gamla KP, Jenny ska testa massa klänningar inför Nisses syster bröllop. Vi kommer även få gosa och leka med min gamla KPs lilla dotter. Hon är 7 månader nu, sist vi träffade henne var hon bara några dagar. Det ska bli väldigt roligt och trevligt att komma hem till dem igen!

Nu måste jag ta en snabb rökning och durch innan vi går ner till stan.

Lilla söta Wilma!<3


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner