Orolig över lägenhet

Just nu känner jag mig lite deppad, jag tror inte att jag fått lägenheten här vid mamma. Jag vet inte hur jag ska göra nu om jag inte får den. Jag behöver en lägenhet ganska fort. Jag måste hämta Mirakel snart, emil kan inte ta hand om honom så mkt längre. Det känns inte roligt att han ska vara här hos mamma. Han kommer kanske rymma då när balkong dörren är öppen eller om ett fönster är öppet. Om han rymmer så vet jag inte hur jag ska kunna överleva, han är ju mitt allt, min bebis. Han är mitt liv. De flesta lägenheter som finns ute nu kan man inte flytta in i fören 1:a augusti och det är för sent. Graflunds har massa fina 2:or överallt, men jag får inte hyra av dem om jag inte har någon som går i borgen för mig. Jag vet bara en person som kan göra det och det är min morfar, men han vägrar. Jag vill inte fråga honom heller, jag skäms över att mitt liv ser ut som det gör. Jag kan inte bo hos mamma så länge. Mamma har bara en 2:a och vi är 3 personer som delar på den just nu och det är riktigt trångt.

Jag får helt enkelt vänta ut denna dag och se om dem hör av sig. Om jag inte får något samtal senast imorgon så lär jag inte fått lägenheten.

ska ta en cigg nu och lugna ner mina oroliga nerver.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner