"Nya" affärer är fantastiska

Igår var jag och Jenny i en annan ica affär och vi blev som små barn när vi kom innanför dörrarna. Vi är vana med att handla på en liten ica affär eller lidl. Men när vi gick in denna ica som är stor, så blev vi helt lyriska. Det fanns så mkt häftiga nya produkter. Folk tittade snett och suckade åt oss. Jag kände mig som ett ufo som hamnar på en ny planet. Det var iallfall kul och vi gick runt flera varv och beundrade alla häftiga saker. Jag kunde inte låta bli att köpa godis och chips. Dem hade mitt favo godis och mina favo chips som jag letat efter i flera år. Jag lovar att jag hade köpt massor av godis, glass och andra goda saker om jag hade mer pengar. Jag kunde knappt slita mig ifrån affären. Vi gick dit för att köpa brödkryddor, vallmofrön och tamponger. Men vi kom hem med två fulla påsar med onyttiga saker. Så illa som jag mådde igår kväll efter allt snacks, har jag inte mått på evigheter.

Idag har vi inga planer på vad vi ska göra. vädret verkar inte vara på topp idag, så det blir nog att sitta inne framför datorn eller TV:n.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner