Min födelsedag

Igår kväll frossa jag och Jenny i chips och dipp. Jag tror inte jag har ätit så mkt på hundra år. Jag mådde verkligen illa, men vi hade det trevligt. Vi såg på en bra film.
Min födelsedag blev väldigt lyckad och jag tycker att den var den bästa på flera år. Ingen alkohol var inblandad och jag hade roligt, det känns skönt. Jag har inte druckit en droppe alkohol från nyårsafton och det känns så skönt och jag är stolt över mig själv.
Jag vet nu att man kan ha roligt utan alkohol.
Här kommer lite bilder från min födelsedag, jag glömde dock att ta kort på myskvällen.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

ÅH DAIMTÅRTA!!



av Aw tack vännen :*

Hoppas du hade en fin födelsedag!

2010-05-05 @ 12:18:23
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner