Kissemjau!

Igår fick jag veta att Xena har flyttat till en man i Katrineholm, han är visst en stor djurvän och ville ha en katt. Alla hans vänner där hade katter, så han ville ha en katt han med. Så nu bor hon hos en en snäll man. Jag är iallfall glad att hon hamnade i ett bra och kärleksfullt hem. Jag är lite orolig för Mirakel, nu är han ensamkatt hos Emil. Mirakel gillar inte ens Emil och Mirakel lär vara besviken och ledsen över att jag bara försvann. Jag vill åka och hämta honom nu, men jag vill inte ha honom här pga att mamma kommer inte kunna komma ihåg att ha balkong dörren eller fönster stängda. Jag tänker inte riskera att han rymmer, jag skulle inte kunna leva med det. Men idag är det 9 dagar kvar tills jag flyttar och kan gosa med honom igen. Jag mår skit över att jag bara lämnade honom såhär länge hos Emil, jag känner mig som världens sämsta kattmamma.

Hoppas att du får det bra i ditt nya hem Xena!


Kommentarer
Postat av: stefanie

Hej Tack för din kommentar, det vore ju as skjysst om det funka! :) Det är värt att kolla upp i alla fall :) Kram

2010-05-27 @ 16:14:45
URL: http://typisktstefanie.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner