Just a good day

Snart ska Jenny och jag gå till affären för att köpa kaffe och cigg. Helt plötsligt så var ciggen slut, fattar inte riktigt hur det gick till. Men jag har ju börjat röka mer nu, när jag börjar bli pigare.

Robin kommer åka hem till Örebro idag, det känns som att han just kom hit. Men så är det när man går iskolan och måste infinna sig där på måndag morgon.

2 dagar kvar nu tills jag fyller 22 år! Jag hoppas att det blir en rolig dag och framförallt en varm och solig dag. Avskyr när det regnar på min födelsedag, jag blir så enormt deppad av det.

Vad ska ni hitta på för något trevligt idag?

Kommentarer
Postat av: Yuna

För att man använder salvia för att rena just om det finns andar kvar i huset/lägenheten.

2010-05-02 @ 21:44:25
URL: http://canyouseethepanic.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag ska gå ut med en hund, sen ska jag inte göra så mycket mer än det..

2010-05-03 @ 12:28:06
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner