Jobbig dag

Idag har det vart en ganska jobbig dag. Liina kom aldrig iväg till dagis så hon har vart/är understimulerad och gör bara saker som hon inte ska göra. Hon är helt enkelt pain in the as. Mamma har inte "orkat" gå ut med henne och leka. Jag och Jenny har fått springa i tvättstugan hela dagen. Jag avskyr verkligen att tvätta när tvättmaskinerna och torktummlare suger. Det är verkligen inte roligt och sen alla dessa hundra trapper som man måste springa upp och ner för hela tiden med 100kg blöt tvätt. Jag ska sluta att gnälla nu, kände bara att jag behövde få ut det.

Ska ta en cigg nu och sen äta stuvade makaroner med köttbullar. Det kanske hjälper att äta lite så att humöret blir bättre.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner